Vegas, baby. Vegas!

Mijn laatste post was op een donderdagmiddag en savonds ben ik nog naar een houseparty geweest van amerikaanse vrienden van mij. Was heel gezellig, we hebben beerpong gespeeld ( onverslagen πŸ˜€ ) en in de jacuzzi gezeten ( ja die hebben ze in de achtertuin staan πŸ™‚ super chill) en toen was het vrijdag eindelijk zover: Β LAS VEGAS πŸ˜€ woehoe.

IMG_1608

We hadden een auto gehuurd en daarvoor moesten we met zn vieren ( jushi, oh, antonia en ik) naar salt lake city airport. Nou dat was nog wat, want we moesten met de trax (soort metro hier in slc) en daarna met de bus. Nou en toen waren we dus op het vliegveld,,, wij zoeken en zoeken maar geen foxrentals te bekennen,, op het hele vliegveld niet. Wat blijkt,,, moet je met een shuttle naar fox omdat het net buiten het vliegveld ligt 😦 ,,, wij daar aangekomen ( ong om 6 uur avonds) krijgen wij een auto. Maar hier in amerika rijdt iedereen een automaat en antonia moest rijden. Zij is de enige boven de 25 met een rijbewijs en het scheelt enorm veel geld als iemand boven de 25 een auto huurt. Nou zo gezegd, zo gedaan. Zij gaat zitten in de auto en toen was het umh ja ehhh hoe werkt dit? Dus uiteindelijk heb ik de auto maar aangezet en in drive gezet πŸ˜› ook uitgelegd dat ze alleen met rechts kan rijden,,, het linkerbeen gewoon laten rusten aan de zijkant ( want wat probeerde ze nou,,, ze gaf gas met rechts maar met links nog op het rempedaal :S Niet zo heel handig,,, maar goed) Uiteindelijk konden we wegrijden πŸ™‚ ,,, Nou moesten we dus 7 uur lang op 1 rechte weg rijden ( nee ik maak geen grapje,, was serieus maar 1 weg die door utah rijdt πŸ˜› )IMG_1379 IMG_1377 ,,, Uiteindelijk kwamen we om 2 uur snachts ( voor ons,, in las vegas is 1 uur tijdsverschil met utah,,, dus om 1 uur in lv) aan en konden we inchecken in hooters ( ja lach maar,,, was een goed hotel,, hoef er toch alleen maar te slapen en was goedkoop en dichtbij de strip,, dus ik vond het een goede deal πŸ˜‰ ),,, Daarna nog naar de bar geweest en wat gedronken.

IMG_1443IMG_1408

Zaterdag zijn we de strip afgelopen,,, gegeten bij wolfgang pucks in MGM grand,, ,en tegenover ons gaf alice cooper nog een interview πŸ˜› erg grappig. IMG_1436Alle hotels gezien,, m&m store ingeweest,, coca cola store πŸ™‚ wilde nog een portemonnee kopen maar was $60 ,, vond ik een beetje teveel XD,,, daarna nog naar een gratis show geweest,, the sirens of treasure island,,, was erg grappig. Verder de vulkaanuitbarsting gezien bij the mirage,, en de fonteinen bij bellagio. We hebben gegeten bij trevi in ceasars palace. Was erg goed,,, en we hadden op uitzicht,,, op jawel,,, de trevi fontein:P die hebben ze binnenin ceasars palace nagemaakt. En ik had mijn gamba’s en eindelijk een echt biertje ( in utah mogen ze niet meer dan 3% alcohol bevatten ,,, moet by law),,, Savonds zijn we naar de xs club geweest in Encore. ( zonder de jongens,, die zijn ergens anders heen gegaan omdat zij 3x zoveel entreegeld moesten betalen als wij :P),,Echt een super gave club. Avicii speelde daar en dat is natuurlijk een hele leuke bonus πŸ™‚ ,,, de drankjes waren echt belachelijk duur,, maar goed,, eindelijk een heerlijk avondje dansen en feesten ( in slc heb je voornamelijk bars,, ,en de nightclubs moeten om 2 uur al dicht),,, Zondag zijn antonia en ik naar fremont street geweest ( de jongens wilden shoppen in een outlet XD jaja omgekeerde wereld πŸ˜› ) Was wel leuk om te zien,,, en wezen ziplinen daar πŸ™‚ was wel gaaf om aan een kabel van de ene kant naar de andere kant te gaan. Toen was het alweer tijd om terug naar ons hotel te gaan en om te kleden.

IMG_1491 IMG_1500 IMG_1570 IMG_1538 IMG_1517 IMG_1640 IMG_1641 IMG_1418 IMG_1420 IMG_1455 IMG_1617 IMG_1619Helaas heb ik dus geen skyjump van stratosphere tower kunnen maken, maar dat komt nog wel een keer als ik terug ga πŸ™‚ ( ga zeker nog wel een keer terug in mijn leven πŸ˜‰ ),,, Maar goed,,, wij moesten ons omkleden om naar thunder from down under te gaan :),,, was echt een super show,, veel gelachen,,, en natuurlijk leuke eye candy πŸ˜› ,,, en 100% australisch ( miss mijn volgende trip naar australie maar plannen… πŸ™‚ ),,, hahah,,, na de show zijn we nog met ze op de foto gegaan en ze waren echt super aardig,,, noemden me barbie ( dat was iets minder ) ,,, waren helemaal weg van mijn quoins ketting,,, en een vroeg zelfs of ik daar mijn cocaine in had verstopt:P ( rustig maar ,, komt alleen omdat ze wisten dat ik studeer in amsterdam,, ik had geen,, ik herhaal geen,,, cocaine in mijn ketting) ,,, en of ze langs konden komen in amsterdam,,, maar natuurlijk :),,, helaas was er geen pen om nummers uit te wisselen πŸ˜› ( grapje,, alsof ze echt langs zouden komen),,, Daarna nog wat gegokt en nagelachen,,,

SAMSUNG SAMSUNG IMG_1654

Maandagochtend moesten we helaas alweer vertrekken. Weer een roadtrip van 7 uur ,,, maar dit keer moesten we de auto terugbrengen en dus de weg terugvinden vanaf het vliegveld. Β nou had een van hun geen ucard op zak ( heb je nodig om gratis met de bus of trax te rijden) en ze hadden geen geld bij zich en ik was niet plan om in mijn eentje een taxi te betalen. Dus zijn we gaan lopen,, maar uiteindelijk was mijn roomie, maddie,, zo lief om ons opte halen,,, anders waren we nu nog aan het lopen XD,,,

 

ps. De rest van de foto’s staan op mijn facebook πŸ˜‰

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Blog at WordPress.com.